Новини

Всі новини
2018-10-29

Термін відображення бренду «Рошен» у назві зоопарку треба вирахувати пропорційно до вкладень, – Людмила Бордунос

Минулої п’ятниці у Черкасах так і не відбулися громадські слухання щодо відображення бренду «Рошен» в назві Черкаського зоопарку. У залі зібралися лише 30 із мінімально необхідних 300 людей.

За словами члена команди «Об’єднання «Самопоміч», заступниці міського голови Людмили Бордунос, ці кошти вкрай необхідні для реконструкції Черкаського міського зоопарку. Та попри це вона зауважує, що питання відображення назви бренду «Рошен» слід перенести на період після президентських виборів.

«Процес будівництва вже розпочався, кошти будуть вкладені в зоопарк до серпня наступного року. Найголовніше, що представники корпорації не заперечують проти зазначення бренду в назві зоопарку після виборів, щоб унеможливити політизацію питання», – зауважує Людмила Бордунос.

Вона пропонує також обговорити період, протягом якого бренд «Рошен» буде відображений у назві зоопарку.

«Безтерміново фактично рекламувати компанію через визначену суму вкладень – неправильно. Я пропоную, вирахувала вартість реклами і пропорційно вкладеним коштам дати дозвіл на відображення бренду у визначений термін, з можливістю продовження за додаткові фінансові вливання», – зауважує заступниця міського голови.

Окрім того вона наголошує, що рішення про відображення бренду має ухвалюватися депутатами лише після того, як відбудуться громадські консультації.

Додає, будь який розмір фінансування реконструкції парку не вплине на його статус.